Vytvoření loga pro specialisty na rozvoz sushi
O značce
Edo - V názvu edo se odráží to nejlepší z japonské tradice i otevřenosti světu. Původní název hlavního města japonských vládců, změnil během 19. století - v tak zvaném období Meidži - svůj význam a stal se označením pro rozvíjející se japonskou společnost, která během několika desetiletí proměnila uzavřené ostrovní císařství ve světovou velmoc.
Cíl projektu
Cílem projektu bylo vytvoření nového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem, jednoduchá typografie včetně logo manuálu a nového designu veškerých firemních tiskovin a předmětů.
Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.
Logo manuál
Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.
Závěr
Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.