Grafický návrh produktového loga

Grafický návrh produktového loga
Grafický návrh produktového loga
Grafický návrh produktového loga
Grafický návrh produktového loga
Grafický návrh produktového loga

Grafický návrh produktového loga

Grafický návrh produktového loga

Zahradní architektura je umění a věda o navrhování venkovních prostor, které jsou nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a udržitelné. Pro zahradní architektonickou firmu je klíčové mít logo, které odráží její hodnoty, profesionalitu a specializaci. 

Cíl projektu

Cílem projektu byl grafický návrh produktového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.

Při návrhu loga se naši grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

Logo manuál

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Závěr

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 

Reference

Související projekty