Grafický návrh produktového loga
Zahradní architektura je umění a věda o navrhování venkovních prostor, které jsou nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a udržitelné. Pro zahradní architektonickou firmu je klíčové mít logo, které odráží její hodnoty, profesionalitu a specializaci.
Cíl projektu
Cílem projektu byl grafický návrh produktového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.
Při návrhu loga se naši grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.
Logo manuál
Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.
Závěr
Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.