Ručně malované logo přináší jedinečnost, kterou digitální návrhy často postrádají. Značce jsme dodali autentický vzhled a odlišili ji od konkurence.
Ručně malované logo vyzařuje lidský dotek, což je atraktivní pro zákazníky, kteří hledají osobnější a přístupnější značky.
Ruční práce evokuje kreativitu a individualitu, což může posiluje emocionální vazbu mezi značkou a jejími zákazníky.
Unikátní ručně malované logo přitahuje pozornost a zůstává v paměti zákazníků.
Cílem projektu bylo vytvoření nového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.
Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.
V logo manuálu jsme definovali základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Logo manuál pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.
Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.