Grafické návrhy nového loga

Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga

Grafické návrhy nového loga

Jak pracujeme na tvorbě nového loga?


V prvním kole posíláme klientům k výběru prezentaci grafických návrhů nového loga. Před realizací společně s klientem dohodneme koncept - jaký bude grafický styl, jak má nové logo působit na cílovou skupinu a jaký účel má splňovat.

Výstupem této části je násedně nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduchou subtilní typografií. Předání probíhá po dokončení a odsouhlasení finálního návrhu včetně logo manuálu a nového designu firemních tiskovin.

Při návrhu loga se grafici soustředí na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

V logo manuálu definujeme základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Manuál slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale i pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 

Reference

Související projekty