Modernizace rebranding loga Richter Czech

Modernizace rebranding loga Richter Czech
Modernizace rebranding loga Richter Czech

Modernizace rebranding loga Richter Czech

Cílem projektu byla modernizace (rebranding) loga včetně zpracování nového jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.

Při redesignu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.
Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 

Reference

Související projekty